Wat maakt Gmail beter dan andere e-mailproviders?

 Gmail loopt altijd voorop als het gaat om e-mailfuncties

Een van de grootste redenen waarom Gmail andere e-mailproviders blijft verslaan, is omdat Google niet op zijn lauweren rust. Net toen je dacht dat ze genoeg functies hadden uitgebracht om gebruikers te laten genieten van hun e-mailervaring, bedachten ze nog een ronde van explosieve functies.

Terwijl andere e-mailproviders bijvoorbeeld nog steeds alleen afhankelijk waren van tekstuele e-maildiensten, lanceerde Google de Voice to Text (VoIP) -systemen van Gmail, waarmee gebruikers hun e-mails konden opstellen via de spraakbalk.

En dat is niet eens alles; praat over andere geweldige functies zoals automatisch beantwoorden, gebruiksvriendelijkheid voor iOS- en Android-gebruikers, 2,7 gigabyte gratis opslagruimte, desktop-spraakmelding, automatisch opslaan, e-mailbijlagen naar Drive en gratis services; Gmail blaast de rest weg.

Gmail bespaart u tijd

Als zoekmachine-aanbieder weet Google hoe belangrijk de factor tijd voor iedereen is. Ze weten dat mensen niet langer willen blijven zitten met het samenstellen van pagina's met teksten.

Dus wat hebben ze gedaan? Ze lanceerden een "Smart Compose-functie" in Gmail.

Met deze functie kunnen gebruikers nu hun e-mails opstellen op basis van automatische suggesties van het algoritme van Gmail, waardoor ze zichzelf kostbare tijd besparen. De functie kijkt naar je zinsstructuur en stelt vervolgens de juiste woorden voor die je nodig hebt om de zin af te maken.

Het beste gedeelte?

Deze functie werkt probleemloos met alle e-mailsjablonen voor Gmail, wat betekent dat het u kan helpen om elke sjabloon die u heeft te perfectioneren, zodat u geen tijd hoeft te besteden aan het bewerken of steeds opnieuw bekijken van een sjabloon.

Gmail "HATES" -spam

Niemand houdt van spam. Niemand vindt het prettig als ze hun mailbox raken. Helaas vinden ze nog steeds hun weg naar onze e-mailadressen. Dus hoe kun je voorkomen dat spamberichten in hun mailbox komen?

Het antwoord is vrij simpel: schakel over naar Gmail! Als u zoveel spamberichten in uw e-mailbox krijgt, is de kans groot dat u nog steeds die andere e-mailproviders gebruikt. Maar wanneer u overschakelt naar Gmail, kunt u er zeker van zijn dat u spam nu "één voorhoudt".

Persoonlijk heb ik veel e-mailproviders gebruikt en ik kan stoutmoedig zeggen dat Gmail de meeste spam blokkeert!

Gmail irriteert niet met advertenties

Als u al eerder andere e-mailproviders hebt gebruikt, met name AOL en Yahoo Mail, dan moet u de vervelende aanblik van advertenties hebben meegemaakt die inbreuk maken op uw acties. Maar wanneer u overschakelt naar Gmail, is het een heel ander verhaal.

Gmail geeft natuurlijk ook advertenties weer, maar er is iets stijlvols aan de manier waarop ze het aanpakken. Ze zorgen ervoor dat hoe graag ze uw aandacht willen trekken met advertenties, ze uw e-mailervaring niet verpesten.

Veiligheid en privacy

Geen enkele e-mailprovider komt in de buurt van Gmail als het gaat om cyberbeveiliging en online privacy van e-mails. Niet om de privacysystemen van andere e-mailproviders te ondermijnen, maar dankzij de tweefactorauthenticatie van Gmail is dit het beste mailsysteem dat er is.

De gedachte dat Google nog steeds duizenden dollars uitgeeft aan het inhuren van ethische hackers om de gebreken van zijn producten te controleren, toont aan hoe toegewijd ze zijn aan het leveren van een volledig veilig postsysteem.

Vlotte integratie met andere Google Apps

Het primaire doel van een e-mailservice is natuurlijk om berichten te verzenden. Google zorgt ervoor dat Gmail meer doet dan dit. Dankzij de soepele integratie met verschillende andere Google-tools zoals Google Documenten en Google Drive, kunnen gebruikers de service van Google gebruiken om inhoud te maken (Google Documenten), de inhoud op te slaan (Google Drive) en de inhoud te delen waarmee ze op de schijf hebben opgeslagen anderen gebruiken Gmail, zonder Google te verlaten.

als je een probleem of vraag hebt, bezoek dan onze website Gmail contact Opnemen

Post a Comment

0 Comments